o Un infant autònom que aprèn a partir de metodologies actives i és capaç de reflexionar i avaluar el seu propi aprenentatge. o Amb pensament crític que observa reflexiona i utilitza el mètode científic i és capaç de construir una opinió pròpia argumentada. o Respectuós amb la diversitat que l’envolta, que entén la multiculturalitat i la coeducació com a riquesa. o Protagonista del seu aprenentatge i que construeix coneixement a partir de la motivació i els interessos personals i les seves necessitats. o Emocionalment competent, conscient i capaç de regular les seves emocions. Se sent reconegut, acceptat i estimat. o Capaç de treballar cooperativament i que interacciona amb els seus iguals desenvolupant habilitats socials. (Assertivitat, empatia, presa comú de decisions, escolta activa). o Amb estima per la seva escola, sent responsable dels espais i materials. o Creatiu i capaç d’expressar-se mitjançant diferents llenguatges. o Coneixedor del medi i sensibilitzat amb la problemàtica medi-ambiental i conseqüent amb les seves accions. o Per acabar, un infant que sent que la família i l’escola treballen conjuntament i vetllen pel seu benestar. |